Friday 22 November 2013

Cinta Menjadi Dendam...

Setelah sekian lama aku memedam rasa, semalam aku diberitahu yg aku bedendam buknnya mencintai. Tnpa aku sedar aku kini menjadi pendendam, dendam atas apa yg dilakukan keatas aku. Aku diberitahu, aku sebenarnya marah dgn layanan dan tindakan yg dibuat keatas aku selepas segala yg ku beri padanya. Masalah ini dikenal pasti oleh seorg kawan aku (mcm pakar psikologi je kn), aku dinasihatkan mengawal perasaan dendam ini. Aku perlu redha dgn apa yg aku alami, apa yg aku beri dan segala yg aku terima. Aku yg bodoh membenarkan org membodohkan aku, org br telefon ja yg aku dh kalut nak tolong. Aku kena terima yg aku bukn terbaik buatnya dn dia bukan ikhlas dgn ku. Aku perlu belajar dr kesilapan bukan menyalahi org lain atas kebodohan kita.

Yang baik Datang DariNya, Yang bodoh dtg dr aku.