Sunday 15 December 2013

Percutian Awal Tahun...

Assalamualaikum, dah jarang aku menulis sekarang. Ini bermaksud aku dah mampu menghilangkan rasa sedih aku. Aku sekarang terlalu sibuk dengan urusan kerja dan aku kini giat mencari peluang untuk meningkatkan lagi kemampuan dan kejayaan aku. Tahun ni terlalu berat buat aku, pelbagai dugaan dan cubaan aku lalui. Aku dlam tahun ni mengalami beberapa kegagalan becinta, beberapa kali memasuki wad, dan tahun ni juga aku perlu berkerja dgn kuat.

Setiap tahun aku akn mengatur beberapa bercutian, ada yang singkat dan ada yg panjang. Tapi matlamatnya sama iaitu berehat dn menghayati masa rehat secukupnya. Cuma tahun ni aku kurang kerana mood tahun ni x berapa best, aku bnyak besedih dan mencari kesilapan aku.

Insyallah tahun hadapan aku akn cuba menukar setiap yg berlaku tahun ni menjadi lebih baik. Tahun depan aku akan mulakan percutian awal tahun pada bulan januari, aku memilih bercuti di Penang dulu. Aku nak abiskan masa dgn rest dan mengurut hahah... Sapa nak join, mai lol hihihi (ajak2 ayam ja) aku dh ada peneman, seorang yg memahami dan sentiasa mendokong aku. Harap mereka dapat terus mendokong dan menyokong aku.

Seterusnya pada bulan 4, insyallah aku akn ke Bandung. Tujuan utama nak melwat keluarga supir aku  yang br memperolehi bayi. Harap bayinya sihat kerana dikatakan lahir x cukup bulan. Kali ini kami akn pergi dgn bilangan yg lebih ramai, kena la cari Villa. Leh jd orng kaya indon hahah... Dlm perancangan nak g 5 hari, kena rancang program dgn elok ni. Harap dpt bersua dgn pemerintah kota bandung hahahah...

Tahun depan juga aku merancang akan mengerjakan umrah, aku rindu sngat. Aku nak kesana...

Aku harap tahun depan akan menjadikan aku lebih baik dan lebih berjaya serta lebih sihat dismping mempunyai teman yg faham dan menghargai aku. Yang penting aku nak buang jauh2, kenangan pahit aku,