Saturday 21 December 2013

Kuat sungguh ingatan aku terhadapnya.

Hari ini aku tetiba teringatnya, ingat setiap saat kami bersama. Dulu tiap hari kami bersua, kami betemu dan bebual serta bergaduh hahaha... Bergaduh sebab ketidak matangan aku... Semua salah aku, terlalu mengharap lebih darinya, jika dari awal aku x mengharap mungkin aku masih boleh bekwan dan tidak sakit hati aku.

Walaupun kini aku dah x bertemu dengannya, tapi setiap hari mesti aku membuka apa saja yang berkaitannya. Hari ini aku terlalu rindukannya, aku rindu saat kami berkawan. Dulu dia bersama aku, kini kenangan ubat mengingatinya. Aku harap dia akn terus ingat aku sebagai kawan yang penah besamanya, aku harap dia x terus membenci aku sebab perangai kebudak2kan aku. Aku sentiasa akan memikirkan dia. Kami bertemu tanpa rancang dan berpisah tanpa terancang.