Wednesday 6 November 2013

Perasaan aku..

Sekian lama aku membisu dr menulis coretan kisah aku, hari ini aku agak kelapangan. Aku harap membaca blog aku dalam keadaan sihat sejahtera, aku disini sihat cuma menjalani fisio. Kadang2 tu sakit gak, tp aku tahan ja la. Aku dah terima semua keadaan, jika baik alhamdulilah dn jika teruk itu dugaan buat aku. Tahun ni adalah mencabar buat aku, cabaran dari segi kerja, kesihatan dan pecintaan ku. Dua cabaran iaitu kerja dn kesihatan ku dah aku terima dgn hati terbuka dan aku cekal mengharunginya. Aku kini berkerja dgn kuat demi masa depan aku, keluarga dan syarikat. Dari segi kesihatan aku menjalani fisio, aku x tau apa nak jadi dgn tulang belakang dan saraf aku. Tp kini alhamdulilah kaki dan tangan aku x kerap kebas, pada kali pertama aku diserang aku ingtkan dh lumpuh aku ni. Saat tu sangat cemas buat ku, nasib aku cool hihi...

Aku perlu redha dgn apa yg ditetapkan keatas aku, aku kena berhati2 bila berjalan, duduk dan berdiri serta baring. Silap cara akn menambah rosak pada bahagian tulang belakng aku. Sakit ini anugerah Allah, tempohnya Dia saja yg mengetahui. Doc kata agak lama tempoh utk baik, kerana ini saraf. Aku dalam keadaan muda kena ambil ubat urat dh. Hihihi...

Bab pecintaan aku masih mengingatinya, walaupun kami dah x besua lebih beberapa bulan. Tetapi aku masih terus ingtnya, adakah dia masih ingat aku? Soalan yg aku x dpt nak jwp. Ketika aku di wad, ada aku msgnya memberi tahu keadaan kesihatan aku. Dengan tanggapan aku harap dia dtg ziarah aku, teruknya aku ni mengharap pada bukan milik. Mungkin dia kini bebahagia dgn pilihan dan cranya, awt aku nak seksa diri aku. Aku belum terima kenyataan @ aku amat syg padanya... Hati aku ni lembut tu aku masih teringatnya, aku kena terima kenyataan. Aku dgnnya tiada petemuan, petemuan cuma utk seketika. Kadang2 aku malu, pasal aku snggup memalukan diri utk terus menantinya. Aku malu dgn kawan2 nya kerana aku bagaikan tiada arah utk merujuk hingga mengganggu mereka. Maaf kan aku... Pengorbanaan dan pemberian aku tiada nilai buatnya. Mmg sakit utk melupakan org yg kita syg. 😘