Friday 25 October 2013

Dimana Cinta Aku...

Setiap hari aku tetanya-tanya, Mengapa aku x penah mendapat Cinta yg sejati. Aku kerap kali di kecewakan, setelah aku mencurahkan sepenuhnya kasih aku utk Cinta ku. Aku ni teruk sngatkah smpai xada yang sudi menjadi teman aku yg ikhlas dan jujur. Aku sentiasa memikir mengapa, mengapa dan terus mengapa. Aku amat cemburu melihat setengah pasangan yg bebahagia, bila aku akan kecapi saat ini. Ketika aku diwad, aku amat mengharap seseorang akan hadir. Tetapi cita-cita aku amat meleset, tiada yg aku harap dtg. Mungkin aku tidak penah meninggalkn sedikit pun rasa kasih buat nya, teruknya aku cuba melakukan yg terbaik tapi tiada sedikit pun meninggal bekas padanya.

Kini, aku cuma mampu befantasi akan menemuni seseorang yang akan menghargai aku. Aku janji akan melakukan yg terbaik pada siapa yg ikhlas.

Sejujurnya aku cemburu melihat orng sekeliling aku yg bahagia sangat... Hihihi

Nota : aku kini dah keluar wad, tulang belakang aku L1 dan S1 mengalami masalah kecil. Aku kini perlu menjalani fisioterapi selama 1-2 bulan selepas itu baru doc putuskan perlu atau x utk membedahan. Kejadian ini belaku disebabkan kesan jatuh yg lama, bukan baru kata doc. Aku skrg kena kurang mengangkat berat dan pegerakan aku perlu secara sihat. X boleh travel yg lama, perlu berehat.