Friday 4 October 2013

Jumaat 4/10/2013

Hari ni cuti sepatutnya tapi x rasa mcm cuti, pagi tadi kena p jumpa pembekal di Penang. Nasib ada yg meneman, thx awk teman aku hihihi. Dah la teman aku siap jd pemandu aku lagi, rasa mcm berharga. Aku nak bawa sendiri tp dia kata aku kena rest nnti nak buat kerja. Dalam pejalanan, aku kerja tidoq ja. Smpai tol Sungai Dua, dia behenti kat plaza tol minta aku cuci muka. Aku rasa mcm budak dimanja, walaupun kami baru kenal tp dia hargai aku. Thx la, aku x perlu layanan lebih2. Takut x mampu nak balas. Dalam pebincngan aku dngan pembekal dia cuma menunggu, pembekal aku tnya pemandu ka. Pemandu kepala otak, Doctor tu. Cuma muka kanak2 rebena hahah... Lepas selesai meeting aku kena shoot g SP, nak ambil tanda tangan bos. Kami makan dan solat disana, ari ni p urusan kerja tp ditanggung oleh dia. Syok gak dpt brng pecuma hahah... Tp dia bohong aku satu perkara, katanya cuti tp dia kena masuk kerja koi 5 Ptg. Kesian dia, pasal aku mesti penat sekrg. Nak marah katanya kalau bgtau betoi mesti dia x dpt ikut hahah... Pada aku jgn la smpai menyusahkn diri, aku menerima sesiapa yg ikhlas x perlu nak korbankn sesuatu la. Thx teman aku... nnti aku balas apa yg aku terima ari ni... Tapi jngan lebih k... Dia kata aku nmpak mature la, takut aku dgr pekataan tu. Apa yg mature, aku mature ikut keadaan ja. Aku x mature, aku susah nak serius. Aku serius bila perlu, leh gila kalau serius ja. Mature tu besar pahamannya. Apa2 pun aku happy ari ni, minyak keta penuh, touch & go ada baki lgi.. hahah Jahat aku ambil kesmpatan atas pemberian org. hahahah tp dia baik sngat.

Malam ni aku g tengok wyg, dia nak join gak tp kerja punya pasal x dpt join. Dia nak kenal famly aku, malam ni aku g dgn famly aku. Aku rasa dia benar2 nak kawan dgn aku. Aku x penah kenakan sebarang syarat kepada sesiapa pun. Aku Sudi memberi kepada sesiapa yg sudi menerima