Monday 7 October 2013

Hujan Lebat...

Dari pagi sampai skrg hujan x berhenti-henti, teringat aku pada bekas cinta. Dulu bila hujan ja, aku mesti kalot nak g ambil antar pergi dan balik. Alasan hujan utk supaya aku dpt besamanya, hahah. Kini ini semua kenangan, kenangan yg memberi aku senyuman dan kesedihan. Apasal tempoh aku bersamanya cuma seketika, adakah aku dah puas bekhidmat utknya. Aku dihentikan perkhidmatan mungkin pasal aku x layak besamanya. Bila aku bebual tentang ini, pasti aku merasakan diri ini bersalah. Aku x pasti mengapa? dia pun bukan semua betoi tapi aku tetap salahkan diri.

Aku cuma dpt merasa dan meandaikan sahaja apa yg sedang dia lakukan, mungkin dia dah ada penganti. Orangnya hot mesti ada yg menanti, aku cuma mengharap. Hujan buat aku teringat akn dia, dalam sungguh kenangan aku besamanya buat aku. Dr pagi aku mcm gila, rasa nak kerumahnya tp aku x sanggup. Kerana akn menyakitkn aku sahaja.

Aku akui masih rindukn dia, tp aku cuba lupakan kerana aku x mau bodohkan diri lagi.

*Macam mana dia ye? renew lagi roadtaxnya? Dia dpt cari lagi menyewa? Dia buat lg bisnes utk tmbah income nya?