Wednesday 16 October 2013

Menangis yg tiada punca...

Aku xtau nak meluahkan rasa rindu aku pada siapa. Setelah hampir sebulan aku x berjumpa dngan bekas cinta, ari ni aku bertemu. Dia dtg membayar barang yg dia minta aku tlg tempahkan sebelum kami terputus tanpa sebab. Tak banyak yg dibualkan, cuma aku bertanya mengapa ini berlaku ? Cuma senyuman yg terukir dibibir nya, aku beritahunya aku merasakan diri aku seperti sampah. Senyuman yg aku rindu. Setelah di pulang, air mata aku tertiba mengalir. Aku x paham mengapa aku begitu lemah, aku perlu terima kenyataan antara kami tiada yg special. Aku bukan yg terbaik utknya, tiada langsung citarasanya pada aku. Tlg la, aku kena kuat. Aku dah biasa besendirian, aku x perlukan dia. Tp aku rindukan dia. Aku xtau pada siapa aku nak bekongsi, cuma blog ni tempat aku luah rasa yg aku pendam. Dah lama aku x menangis seteruk ini. Bila ini akan berakhir?