Friday 2 August 2013

Hujan Di Penang...

Pagi ni Penang hujan, laut x berapa gelora tp hati dan perasaan aku skrg bergelora bagaikan lautan. Selepas sahur hingga sekarang aku x dpt memejamkan mata, tetiba aku merasakan sesuatu yg kurang enak dan rasa x sedap hati.

Adakah tindakan aku kemarin sesuatu yg bodoh. 
Apa yg aku cari dalam kehadiran ini.

Aku bodoh @ aku diperbodohkan?

Aku percaya kepada kejujuran dan keikhlasan, tapi mengapa aku x penah kecapi dua perkara tu. 
Aku ni teruk mana smpai x penah ada yg jujur dan ikhlas mengenali aku.

Aku harap tsunami perasaan aku x lama aku hadapi, moga aku mendapat keikhlasan dan kejujuran yg aku cari.

Aku x mainkan perasaan sesiapa pun, aku telalu mencintai seseorg tu dgn sepenuh hati.

Aku harap apa yg begelora dlm hati aku bukan lama utk diubati.

Tlg jujur dan ikhlas dgn aku.