Monday 20 May 2013

Jumaat 17/5/2013

Pertemuan semula yg cukup memberi pengharapan br. Aku meneman dia shoping barang rumah, semasa shoping aku dn dia terpisah. Aku mencari dia merata tempat, dr bawah hingga tingkat atas. Line telefon yg tiada isyarat membuat aku sukar hubungi dia. Maxis mmg mcm tu, aku keluar dr shoping complex tu nak call dia. Dia masih ditingkat dn bahagian yg sama, maka aku begegas kesana. Tiba disana aku dgn sepontan cakap, awk jgn hilang sy x mampu cari lg sebab sakit x baik lg. Time tu tangan aku disambut olehnya, dia kata tangan awk dh sejuk. Sweet sngt time tu, dia seorg yg romantik. Romantik dia bila dia caring. Dia tau aku akan sejuk bila gemuruh. Tapi selepas selesai shoping mood dia berubah, berubah menjadi seperti tidak aku kenali. Adakah dia ada masalah, atau aku timbulkn masalah. Kepada awk, setiap masalah ada penyelesaian. Diam dn membisu x selesaikn masalah. Kepada awk, sy harap kita boleh bina semula pehubungan yg lebih baik. Kepada awk, sy x minta harta @ nyawa, yg sy minta kembalikn saat kita besama dulu. Mungkin sukar utk kembalikannya, kerana aku yg hancurknnya. Itu la yg terpaksa aku tanggung, aku akn cuba baikpulih hubungan ini selagi daya.