Sunday 19 May 2013

Pejalan aku hari ini...

Seperti biasa aku bangun subuh dan tidoq semula. Bila terjaga semula utk ke pejabat, aku seperti kebiasaan mengucap morning pada dia. Msg yg dihantar tiada balas, aku besangka baik mungkin dia sibuk ke pejabat juga. Selepas besiap, dgn semangat kerja aku start enjin kereta dn nak betolak pegi. Tp malang tidak bebau, tayar picit lg. Sebab ada temujanji dgn pelanggan aku mengunakan kereta abah dn minta staff aku tolong uruskan kereta yg pancit. Selesai aku jumpa pelanggan aku terus p kilang kami jauh nun. Smpai disana aku meyelesaikan kerja dn makan direstoran kami, semasa makan aku bebual dn dptkn tips utk hilangkn stress dr pakar it aku merangkap sepupu aku. Bnyak yg aku bekongsi, cuma dia xdiberitahu sapa org yg aku maksudkn. Aku rahsiakn segalanya, demi privasi kami. Selesai makn tengahari aku betolak balik pjbat. Jam ketika itu dh 3.30 lbh ptg, setiba pejabat aku mencuba nasib msg dia tp mcm di agak tiada balasan (cikgu tnya soalan mesti tau jwpn) dlm kes ni pun aku thing positif. Aku smbung buat kerja bagi selesai dn pulang kerumah. Sebelum pulang aku msg sidia dn jwpn balas diputuskn, jwpn yg ringkas dn padat. Dlm pejalan pulang aku msg tnya dia jika dia mahu mkn mlam2, boleh aku antarkn. Tp tiada jawp balas.