Tuesday 14 May 2013

Sudah 5 hari...

Hari ni sudah 5 hari pehubungan kami masih belum diselesaikan. Aku syg dia, tp dia aku pun x pasti.. Semua disebabkan aku yg sering mendesak dia. Aku x sedar yg sikap telalu syg aku padanya memakan diri aku sendiri dn menyebabkan dia rasakan aku tidak menhormati hak privasi dia. Aku kini hidup mcm berok yang tidak tahu apa perlu dilakukan utk menyelamatkan hubungan ini. Fikiran aku sering teganggu dr hari pertama kami besengketa, aku sering menangis. Aku menangis kerana syg yg teramat pada dia. Aku menyesal dgn sikap aku yg menyebabkn hal ini belaku. Minggu kontrovasi ni diduga dgn pelbgai masalah, aku dimasukan ke wad kerana perlu menjalani pembedahan. Sehari sebelum pembedahan aku dikatakan mengalami sakit alahan cuaca. Minggu yg mencabar ni membuat aku menjadi seakan2 gila. Aku tidak mampu mengawal emosi ini lagi. Pelbagai nasihat aku pohon, aku nak sngat dia diselesaikn dgn sekadar segera. Aku x mampu tanggungnya. Dia telalu penting dlm hidup aku.