Tuesday 3 September 2013

Aku stress...

Hari ni aku besendirian, aku besendirian td pagi ditepi tasik. Awl pagi juga aku besendirian, ada yg joging tp aku cuma besendirian. Aku memikir apa yg aku hendak dan apa yg aku perlu. Aku cukup stress dgn apa yg berlaku dalm beberapa hari ni, aku risau, takut dan gusar. Banyak perkara bermain dalam fikiran, hingga ada yg terima tempiasnya. Aku xtau nak buat mcm mana? Aku bersendirian, memikir ada x yg sudi mendengar rentihan hati aku ini. Td pagi aku berdoa dlm solatku agar perkara yg aku hadapi ini bukan sesuatu yg berat buat aku hadapi. Smlm aku ada msg minta pandangan dari seseorang yg aku selalu ikuti blognya, katanya aku mampu hadapi jika aku bertekad. Smlm juga aku bertengkar dgn insan yg aku syg kerana sikap gelojoh aku. Awat bila sesuatu masalah timbul akn wujud bnyak masalah. Kemarin pagi aku hadapi kecelakaan bilamana aku dilanggar oleh sebuah motor ditunggang oleh pakcik tua. Tergolek aku dijlan mcm belakon hindustan, kesannya x teruk pun cuma malam sakit badan2 aku dan pinggang.

Aku kini cuma perlukan seorang yg boleh mengasihi aku dan bekongsi suka dan duka kita bersama. Aku amat memerlukan seperti mana dia memerlukan aku. Aku amat memerlukan seseorang yg memahami aku dan menjelaskan kepada aku apa yg belaku, bukan membiarkan aku mencari jawapan yg akn membinasakan hubungan. Aku akui yg aku bukan sempurna, aku telalu mendesak dan befikiran tergopoh-gopoh. Tapi aku suka jika aku diberi penjelasan, kerana aku sedia mendengar penjelasan agar tiada keputusan yg salah dibuat.

Jika ada yg sudi menjadi teman @ sahabat baik aku hubungi la aku.. Hihihi (terdesaknya aku)
Jika ada la aku x memaksa, tp aku amat perlukan pendengar yg setia.