Tuesday 3 September 2013

Jamuan Raya Anjuran Dewan....

Hari ini mewakili Syarikat dan Abah ke jamuan raya anjuran Dewan... Tepaksa tertib dan sopan... Best gak dapat kenal ramai, x sngka abh famous gak. Td jujurnya aku menumpang nama abah ja, ramai yg kirim salam x ingat dah sapa. Awt abah x penah nak kenalkan depa dgn aku, leh jugak buat kenal2. Ada mcm2 golongan, x sia2 la pi. Cuma nampak ada yg ok dan ada yg ko, ada yg berdiri atas nama sendiri dan ada menumpang nama (mcm aku, nmpak kerdil sngat) x apa aku bermula dr bawh. Insyallah ada rezeki aku pun akn capai status mcm abah. Patut abh dok suruh aku join program org2 tua, rupanya ada yg boleh pakai... Td makanan mcm2, kenyang jugak la. Kesan guna nama abah, kami td dpt guna laluan lif Vip, staff hotel tu tnya ni anak ...... Mai ikut saya. Bangga gila, thx abah.. Hihihi... Ada program nanti adik jd wakil lagi, ari ni dh kenal YDP. 

Sapa ada produk makanan yg baru bermula sila msg sy, insyallah sy bg contct insan yg mahu membantu bumiputra melayu.