Saturday 14 September 2013

Assalamualaikum...

Agak lama x update blog ni... bukan aku segaja, cuma sibuk dengan kerja dan hal2 yg dtg. Kini aku agak selesa dan bahagia, bahagia dengan apa yg aku perolehi. Aku masih solo dan terus mengharap sesorang yg memahami dan menghargai aku hadir.

Sekarang aku update blog x guna ipad dah, aku dah beli laptop hihihihi... rasa mcm dulu2 time mula2 nak masuk kolej... hihihih tp kali ni mengunakan duit aku sendiri.


Dalam seminggu ni aku ditegur oleh dua insan yang penah mencuba mendekati aku, kata mereka "teruskan becinta asalkan jngan sakiti diri sendir" mungkin kata2 ni popular kod sekrng. Pasal dalam masa terdekat mereka meluahkan cuma dalam versi bahasa yg bebeza. Terima kasih kerana masih memberi nasihat pada aku walaupun aku penah mengecewakan mereka, maafkan aku... Aku x dpat ketepikan cinta aku pada insan yg aku cintai.

Dalam minggu aku bnyak bewatakan matang, kerana aku menguruskan satu projek usahasama, doakan mini projek aku berjaya. Ramai yg kata aku nmpak lain kerana x ada merapu dah... hihhhihihi... Perangai tu kadang2 ja, pasal aku x suka serius sngat kerana aku dah penat nak serius cukup la waktu kerja ja. Pada aku kematangan ada pelbagai keadaan, setiap orng menilai dalam pelbagai fahaman...

Bab cinta yg ku kejar, aku masih bekwan dgnnya. Kini aku dengannya dah x kerap betengkar, mungkin kami dah mula memahami. Cuma aku agak sedih, kerana dia masih x nmpak kematangan aku. Dia mungkin menyamakan kematangan aku dengan sesiapa yg dia kenali. Aku adalah aku...

Aku besyukur masih memperolehi keadaan ini... harap terus bekekalan...