Saturday 21 September 2013

Sejak Rabu hingga Kini...

Sejak dari Rabu hingga kini, aku dan bekas cinta dah x betegur dan bemsg dalam bahasa yg mudah tak berhubung. Entah mengapa, jgn ditanya. Soalan yang aku tiada jawapan, mungkin dia bz, marah atau merajuk atau apa2 ja, aku tiada jawapan yg dpt dinyatakan. Sejak mengenalinya bnyak yg aku tiada tahu jawapannya. Tindakannya yg berubah kali ini mungkin dia dah bosan bekwn dgn aku atau dia anggap aku bukan kawannya so tiada perlu aku diberi penjelasan. Aku menganggap ini semua suratan takdir pekenalan aku dan dia. Aku mengenalinya dan menyayangi serta mencintainya, tapi semua itu sebagai pejalanan sementara aku bersamanya. Aku mungkin tidak akn melupainya kerana pejalanan ini bnyak mematang aku tentang apa yg aku mahu dan aku perlu. Kini aku berjaya menepis rasa ingin tahu kemana hilangnya walaupun x 100%. Ada lah jugak aku msg dan call nya walaupun aku yakin tiada layanan yg aku hajati akn dpat.

Aku x penah salahkan dirinya, pada aku dr aku kenali dan terus kenali serta pelbagai musibah dan keadaan yg belaku semuanya atas kecuaian dan kurang matangnya aku kendalikan kes. Aku seperti azam aku yg sebelum ini, akan terus berjalan didunia yg nyata. Aku dah betekad, aku juga punya harga diri yg perlu dihargai. Cuma aku rasa ralat kerana pehubungan ini behenti disini tnpa aku mampu membantunya. Aku yakin dia bijak dan mampu kendali, maaf kan aku bekas cinta.

Aku sekrang agak tenang dan gembira dngan cara skrg, Aku dah x mengharap yg bukan pasti. Aku kini akn tumpu pada cita2 aku yg akan menjalani yg lebih baik sebelum bulan 3, alhamdulilah kawan2 aku yg jauh pun sokong perubahan aku.

Tujuan aku tulis disini bukan mohon simpati, cuma la tempat aku meluahkan rasa. Jika aku besalah maafkan aku atau msg secara personal.