Wednesday 5 June 2013

2 Bulan...

Baru 2 bulan, bukan 2 tahun, bukan 2 abad, bukan 2 dekad. Tp cukup rasa mendalam cintaku pada nya. Mmg aku kerap mengalami kegagalan dlm pecintaan, tp kali ini mmg menyakitkn aku jika aku gagal lagi. Aku dh takut nak becinta, kerana cinta tidak berperikemanusian. Cinta aku padanya amat dalam, entah mengapa? Soalan tiada jawapan pada ku. Orangnya biasa, tiada yg hebat tp gaya dn keperibadiannya buat aku mmg cukup tetarik padanya. Jika aku punya kuasa yg boleh aku guna dh aku perintahkan setiap yg boleh mengembirakan utknya. Tapi apakah daya aku cuma seorang pengemis cinta yg jujur dan ikhlas. Walaupun aku mempunyai segala kelebihan, tp kelemahan dlm cinta buat aku gagal membahagiakn org yg aku kasihi. Aku cuma mampu menulis kebodohan cintaku dlm blog ini, agar menjadi teladan yg terbaik utk semua yg baca. Dia istimewa tiada jawapan yg lebih teliti utknya, jika utk dia akn aku buat apa yg termampu. Aku syg dia, dia nyawa dan kekuatan aku. Aku haramkn jika ada yg menghina dia, dia sempurna dimata ku. Jika aku bukn miliknya, aku harap yg lebih baik utknya. Ni saja cara aku luahkn rasa yg ada dlm hati aku. Aku tidak kesah dianggap taksub, pasal dia yg aku benar2 syg.