Thursday 13 June 2013

Jangan hadir...

Jika kehadiran kamu kerana simpati jgn dekati aku, aku xmau menjadi seperti dia. Cinta kamu dtg kerana simpati, kerana kamu anggap cinta aku agung dn ingin rasai keagungan itu. Aku xmahu kamu sakit seperti aku, selepas dia mula pulih dr lukanya yg lama. Aku kini ingin bersendirian biar semua adalah kawan, dr kawan menjadi sahabat. Jgn simpati kerana aku dilukai tp kamu sepatutnya bersyukur kerana aku terlepas dr sandiwara dunia yg kejam dan x berhati perut. Aku kehilangan dia, tp kamu bukan penganti dlm masa terdekat. Biar aku ubat dn berfikiran waras, kini aku sepi maka senang merasa suka. Suka x bermaksud sayang dn syg x semestinya cinta, cinta x semestinya dtg dr hati mungkin dr nafsu. Kini aku ingin berubah, memantapkn kerjaya dan pendapatan aku. X sabar nak ke Phuket...