Tuesday 25 June 2013

Bila??

Bila semua ini akan berakhir? Aku sedar segalanya bemula disebabkan aku. Aku tak penah menghormati hak kamu, mulut aku bila becakap x penah jaga hati dn perasaan kamu, aku selalu melepasi batasan privasi kamu, aku terlalu mudah pecaya dan membosankan dan aku suka buat perkara yg kamu larang.

Terlalu bnyak salah aku pada kamu, x mungkin kamu dpt maafi aku. Aku kini keseorangan, kerana aku telalu alpa ketika kau wujud bersama aku. Aku rasa aku sudah buat yg terbaik tetapi aku salah penghitungan, kamu bukan seorng yg perlukan apa yg aku beri. Mungkin cara hidup kita yg bebeza membuat kita x serasi, kau besifat kesederhanaan dgn cara kau, aku dengan cara aku yg boros.

Aku ingat dgn memberi apa yg kau mahu, kau akan happy. Tp aku tesilap, kau bukan barangan yg mudah dibeli. Sifat kau inilah buat aku menjadi gila utk besama kau, kau lain dr yg lain. Kau x penah ambil kesempatan keatas diri ini, walaupun aku benarkan kau bebuat demikian. Maaf kan aku menyalah  nilai kau, aku tak ada hak menilai kau. Kau ada gaya tersendiri.

Kini aku sedar, utk dptkan kau semula adalah mustahil. Kerana kesan luka yg aku tinggal x mungkin terubat. Aku cuma mampu melihat kau dlm ingatan dan kenangan. Aku berdoa kau bebahagian selalu harapnya, kau terlalu istimewa. Sesiapa yg perolehi kau, mereka patut berasa bertuah, jgn sia2kan.