Wednesday 12 June 2013

Watak aku.. Penjelasan dr penghinaan...

Aku seorang yg mempunyai watak yg bebeza, berbeza mengikut keadaan dan situasi.

Ofice - aku seorang yg tegas dan suka berbincang tp keputusan dariku. Mengapa keputusan dariku, kerana setiap keputusan amat penting untuk masa depan syarikat dan staff aku. Aku diberi tanggungjwab menjaga 2 dr 5 anak syarika, dan menjaga hal ehwal staff untuk semua group of company. Staff aku lebih dr 25 org tidak termasuk bestatus eksekutif. Kadang2 ada yg kata aku garang, tp garang aku sopan. Kerana aku diajar beradab oleh keluarga aku.

Keluarga - aku dr kecil di didik menghormati yg tua, walaupun bergitu aku seorang yg degil dan suka ikut cara aku. Pasal dr kecik aku dimanjakan kod, dalam memberi keputusan aku suka bebincang juga. Jika hal berkaitan semua aku akn ikut keputusan majoriti tp berkaitan aku, aku la putuskan.

Rakan2 - aku seorang yg gila2 mengikut keadaan dn kumpulan kawan. Jika rakan bisnes aku serius cikit, kawan lama gila x ingat dunia.

Buah hati - aku selalunya ikut apa yg dia mahu, selagi mampu akan aku cuba tunaikan. X salah membahagiakn orng yg kita syg. Aku suka bebincang kerana mengelakkan pesoalan yg tidak terjawap.