Tuesday 11 June 2013

Bertambah 1 angka...

Sempena bertambahnya umur ku kepada lebih bernilai, aku berazam akn perbaiki kehidupan dr baik kepada lebih baik, yg lebih baik kepada lebih2 baik. Terima kasih saudara2 dn sahabat2 yg sentiasa bersama aku, ketika sedih dan suka. Maaf kan aku ralat dengan kehadiran kalian kerana aku taksub pada yg tidak menghargai aku. Setelah bebual panjang dgn seorg sahabt, aku terfikir benar kata2nya. Aku senggara, mungkin dia disana tiada apa rasa. Sahabat aku kata aku perlu hargai diri dn jgn jd bodoh kerana cinta. Cinta yg tulus akn dtg jika sama2 ikhlas. Td pagi aku terbaca "Benarkah bila kita semakin bertengkar kita makin mengenali, bila kita menyakiti kita makin menyintai dan bila kita semakin menghindar kita makin merindui??".. Baca dan tertanya, tp jawapan yg perlu dijawapn besama. Aku tidak akan mendesak dia, biar dia cari ketulusan dan kebenaran. Aku akn menjadi lebih tenang dn lebih bahagia jika aku tidak tertekan, sakit dan sengsara aku menyusahkan ramai orng yg syg akn aku. Aku akn berubah, berubah mengikuti landasan Agama, dan besiap sedia utk begembira besama sepupu2 aku yg sentiasa bersama aku ke Phuket hujung bulan ini. Doakan aku berjaya mencapai azam ini.