Wednesday 5 June 2013

Hampir Hari Jadi Ku...

Usia ku akan meningkat tidak lama lagi, tiada hadiah yg mahal aku pinta. Cukup la seorang yg benar2 ikhlas bekwn, syg dan kasih akn aku. Hidup ku agak sempurna, cuma aku kekurngan insan yg mengasihi aku. Aku amat kesunyian, bila aku ketemu dia. Hidup aku ceria, tp emosi dn gayanya seakan2 bemain teka-teki dgn ku membuat aku tidak pasti dia benar2 terima aku atau sekadar melayan kerenah ku. Aku cuma harap keikhlasan, bg ku duit dan harta boleh dicari. Tetapi kejujuran dan keikhlasan aku sukar mencarinya. Dalam kamus hidupku, jujur dn ikhlas adalah kepala sesuatu perhubungan. Aku mmg sukar suka seseorg kecuali aku dpt merasai keikhlasan dn kejujurannya, tapi dua perkara ini la selalunya mengecewakan aku. Mengapa aku dipermainkan, ketika hati ini amat mencintainya? Apa salah ku? Aku x penah menaniaya org. Mungkin bday aku kali ini hadiah sebuah kesunyian kepada ku.