Sunday 23 June 2013

Dahulu...

Dahulu dia besama ku...

Dahulu aku sentiasa teringatnya, kini aku merinduinya.
Dahulu pagi aku msg nya, kini aku merinduinya.
Dahulu tghari aku msg nya, kini aku merinduinya.
Dahulu malam aku msg nya, kini aku merinduinya.

Dahulu aku sentiasa memikirnya, kini aku merinduinya.
Dahulu aku sentiasa tnya, kini aku merinduinya.
Dahulu aku risau aknnya, kini aku merinduinya.
Dahulu aku menganggunya, kini aku merinduinya.

Dahulu bila dia lapar, aku akn lebih lapar.
Dahulu bila hujan, aku akn lebih dibasahi.
Dahulu bila dia nmpak kurng sihat, aku akn rasa sakitnya.
Dahulu bila dia diam, aku akn menjadi gelisah.

Dahulu bila dia makan, aku menjdi kenyang.
Dahulu bila dia panggil, aku akn terbang terus kesana.
Dahulu bila dia minta tolong, aku akn sentiasa cari jln bntunya.
Dahulu bila dia jalan, aku sentiasa pandangnya.

Aku sygnya, bukan aku sukanya. Suka x semestinya syg, tapi bila syg kita merangkumi semua.
Tp kini semua menjadi kenangan, sebab salahfaham dan kurangnya komunikasi tentang kami.
Aku dgn cara aku mencari kehebatan bg menutup kelemahan, adakah semua salah aku?
Syg aku padanya adalah telalu sukar aku nyatakan.

Aku akn simpan kenangan ini selgi diberi keizinan. Kau terlalu istimewa.