Tuesday 18 June 2013

Hari ni perasaanku merasakan kosong dan sunyi...

Selepas Subuh, aku kuat beazam utk semangat. Sampai aku masuk kerja awal pagi, ofice time 9.00 pg tp aku dh masuk kerja koi 8.00 pg. Aku semangat gila diawal pagi, lebih kurang jam koi 9.00pg sepupu ku dtg dr sp kerana service keretanya. Oleh hal demikian, aku mengambil pelepasan awl, dalam bahasa yg mudah faham cuti la. Aku meneman dia di sini, bnyak yg dibualkan. Tp dalam tetiba hati ku menjadi suram, sunyi dan kerinduan. Aku rindunya, aku harap aku dpt dimaafi.

Semalam aku terbaca beberapa artikel bekaitan cinta, kata mereka pada awal pehubungan mmg pasangan akn mengalami pegaduhan. Pegaduhan dlm tempoh 2-3 bulan pengenalan, ini disebabkan tempoh ni masing2  mengenali pasangan mereka. Banyak yg akan menjdi tanda tanya, dpt katanya pada tempoh ini pasangan perlu besabar dan mencari keindahaan. Agar perasaan marah tidak mengatasi perasaan syg.

Hari ni aku mmg rasa sunyi, aku menyesali kehilangan dia. Jika dpt aku putar semula kejadian, aku mahu saja putar. Aku terlalu syg padanya, mengapa aku buat hal begini, mengapa aku x pandai hagai dia, mengapa aku kejam pada dia, mengapa??? Aku merayu dan mengharap masih ada ruang utk aku besamanya, jika tiada yg lebih izinkan aku besama sebagai kawan pun tidak mengapa.

Aku berdoa agar dia masih ada ruang utk aku, aku harap masih ada rasa syg diantara kami.

Aku bnyak melalut dlm blog pasal aku bertindak diluar tindakan minda. Minda ku bermain pelbagai2 rasa, tp rindu dan syg aku padanya majoriti gerak hati ku. Ruginya aku kehilangannya.