Wednesday 12 June 2013

Breakfast tadi...

Malam ni baru aku dpat muat naik entry yg berlaku, kerana hari ini aktiviti aku penuh. Penuh dgn ziarah jenazah cik mah siti dan melawat pelanggan. Hari ini umur aku bertambah 1 hari hahah... Mengajar menjadi lebih matang, cuma rasa dendam dan sakit hati masih ada... Opss tp kawan baik aku kata aku bukan tuhan utk menghukum, aku yg mengizinkan kebodohan keatas aku berlaku. Dah melalut pulak aku, nak cerita pasal breakfast dh merapu sampai sejarah silam hahahah... Tadi pagi time breakfast dgn mak dan abah aku ditanya soalan, mood adik ok lg oleh abah aku. X sangka aku menyusahkan semua insan dalam keluarga aku utk seorang yg mengkianati keikhlasan aku. Kejamnya aku pada mereka, maaf kan adik (adik adalah panggilan keluarga utk aku, walaupun aku anak ke 3 dr 4). Soalan kedua paling gempak, abah kata ni dah -- tahun nak hadiah apa? Abah tunggu nnti abah bg hadiah paling best. Apa hadiah tu? Mungkin abah nak aku ------ . Aku x pasti apa hadiahnya...