Saturday 22 June 2013

Aku x siuman...

Hahah, tajuk yg menakutkan jika yg baca ada niat nak kenal aku. Aku akui mmg aku x siuman, rasa diri ni kosong. Tak berharga dan benilai, aku kehilngan org yg aku syg. Aku dan dia melakukan kesalahan yg tak kami sedari, aku terlalu mengikut cara aku dan dia mendiamkan diri tnpa memberitahu apa yg belaku. Aku kerap betanya, dia diam tnpa jawapan. Aku terlalu bekerja kuat utk hubungan, dia dlm kekeliruan mencari. Aku keliru menilai mana letak cinta aku, dia keliru tanpa jawapan.

Masalah kami akn selesai jika masing2 bertolak ansur dan meletakan kasih syg kami paling tinggi, setiap hal boleh diselesaikan jika kita bebincang dn mencari penyelesaian tnpa ada yg mencurigakan. Walauapapun yg belaku, aku masih syg hubungan kami. Aku akn menunggu keadaan dia supaya dia dpt terima dn besua semula dgn aku. Selagi tak diizinkan, aku tetap akn jd peminat No 1 dia. Syg aku utknya x penah hilang.