Tuesday 4 June 2013

Aku Sayang Dia...

Pada aku pertemuan dia dan aku satu takdir, aku dn dia tidak penah merancang utk betemu. Aku penah ada usaha utk mengenalinya dlm applikasi alam maya tapi tidak dilayannya aku. Kerana pada ketika itu dia masih mempunyai kekasih, ketika itu aku berazam ingin mencari yg setia seperti dia. Pada aku susah nak cari yg setia. Pada satu hari kami bemsg dn aku bejaya ajk dia keluar mkn, time tu br aku tau yg dia penah jmpa aku time shoping kat penang. Aku rasa yakin yg dia mmg ku cari selama ini. Dr pekenalan petama kami, aku dh berazam utk mengenali dia dgn lebih dalam. Aku akn usaha utk membahagiakn dia, dia terlalu luar biasa buat aku. Cara dia yg manja dn cute buat aku sedap ja mata memandang. Marah dia yg lain, bila dia diam aku dh tergetaq lutut. Aku dh pecah peluh, tp marah tu yg aku suka tengok. Dia akn menambah lagi suka aku pada dia, marah itu akn buat aku jd lg gila. Kerana gila padanya, aku snggup buat apa yg termampu untuknya. Mmg apa yg diberi bukan pemintaannya, tp itu bgku hadiah kecil setelah dia membahagiakn saatku bersamanya. Walaupun dia x berperasaan pada ku, pada ku saat bersamanya adalah hadiah paling happy. Aku syg padanya tidak penah ada penghujung, setiap saat dn detik aku teringat gayanya. Pemberianku cuma la sebutir pasir antara berjuta pasir dipantai, tidak dpat dinilaikan dgn pemberian kebahagiannya  kepada aku. Aku syg dia terlalu, mmg aku degil. Aku degil kerana takut aku x mampu memberi kebahagian kepadanya, kerana aku yakin tempoh aku cuma seketika. Aku tidak kesah di tamatkan tempohku, cuma aku harap aku mampu memberi semua yg layak bagi seorang kekasih. Bagi aku kebahagian dn kegembiraannya adalah penting. Kepadanya aku mengharap bg la aku tempoh yg panjang supaya ada memori yg indah buat aku tika aku kehilangan mu kelak. Kamu yg terbaik...