Monday 10 June 2013

Ikhlasan dan harapan menghancurkan hatiku.

Hati aku hancur, musnah disebabkan keikhlasanku dan harapan drnya. Tiada yg dpt aku rasai ketika ulang tahun kelahiran aku menghampiri hari selain sakit dihati. Aku salah kerana pantas mencintainya, aku mudah pegang pada katanya "tak akan dikecewakan". Kini aku merasai kekecewaan atas segala yg aku cuba kecapi. Dia masih tidak dpt menerima aku, aku yg terhegeh2 cinta aku cuma bertepuk sebelah tangan. Aku sakit kerana terlalu memikir dn merancang utk pehubungan ini. Yg kini tinggal kenangan dan sejarah, kenangan yg agak lama perlu aku lalui utk melupakannya. Walaupun 2 bln, tp kenangan aku bnyak besamanya. Paling dekat suasana bilik tidoq aku adalah ideal dia, aku perlu hadapinya setiap hari. Hahah... Kejamnya kenangan ini. Mlm ni besday aku akn diraikan dgn kesunyian, apasal aku memilih jalan ini. Tiada yg menghargai keikhlasan aku.