Tuesday 11 June 2013

Terima Kasih dan Syukur Kepada Nya...

Walaupun hati aku hancur, tp ari ini Nya gantikan dgn kenangan terindah. Aku mendapat call dan msg dr seseorang yg penah menjdi teman suka dan duka aku. Aku terharu yg dia masih ingat tarikh kelahiran aku, walaupun aku penah besalah padanya. Padanya salah dan silap dahulu jgn diingat. Aku kenal dia dahulu ketika hati aku sedih, kini dia hadir pada masa yg sama. Kebetulan atau takdir aku? Aku tidak mungkin bersamanya kerana aku xmau dia terima aku yg tidak pandai beterima kasih padanya. Biar la aku dgn dia sebagai kawan, aku menyesal mengecewakan dia. Maafkan aku, kau berhak mendapat yg lebih baik. Hadir kau hari ini memberi senyuman dn ketawa kepada ku. Mungkin cara aku melupakan dia yg menghancurkan hati aku.


Note: Maaf banyak watak dia dlm coretan kali ini. Dia dibawa oleh 2 orang yg beza.