Friday 26 July 2013

3 kali dah bertemu...

Sejak 22/7  hingga semalam kami dah bertemu sebanyak 3 kali. Pertemua biasa, kini aku mampu mengawal dan membuang rasa syg aku padanya. Mmg aku masih sygnya tp cuma syg akn persahabatn sahaja. X bnyak yg hendak dibualkan, aku pun bnyak mendiamkan diri takut utk bercakap nnti menambah kekeruhan yg wujud. Aku kini bnyak meghabiskan waktu hari2 ku dgn hobi lama semula, membaca, main games dan buat kerja ofice dgn tekun hahaha (ayat kerja ofice tu yg x leh belah). Aku tetap msg dia walaupun pun tak dibalas, cuma aku nak dia tau yg aku masih besamanya. Walaupun hidup aku boring aku ada betemu beberapa kenalan, terutamanya golongan doktor, pasal aku kan dok berurusan dgn depa. Doktor2 ni gila2, best gak. Ada masa depa share cerita pengalaman depa urus pesakit, ada yg mengerikan dan ada yg lucu serta ada yg meyedihkan.

Aku kini dah menjadi normal semula, kenangan lalu sekadar kenangan indah, manis dan pahit buat aku. Terima kasih memberi aku pengalaman sedemikian.