Sunday 28 July 2013

Aku Bodoh @ Takdir aku yg sedemikian...

Aku xfaham dgn apa yg belaku keatas diri aku, aku sedar @ aku saja hidup dlm dunia fantasi yg aku reka sendiri. Aku berusaha mengikut apa yg dia mahu, aku x paham apa yg cuba dia mahu nyatakan serta buktikan. Mmg aku kini rasa sngat kecewa dan hampa dgn apa yg berlaku. Aku x pasti dimana kedudukan layanan yg aku terima, setiap hari aku menanti panggilan dan msgnya. Ingatkan time keluar bebuka hari tu adalah pemulaan yg baik buat kami. Apa lg perlu aku lakukan, cinta utknya dah aku berusaha buang demi xmau kehilangan seorg teman. Mengapa aku dibalas sedemikian? Dosa besar mana aku lakukan hingga aku dilayan sedemikian? Sampai bila aku akan dilayan sedemikian? Aku dipanggil, ditolak, diketepi dan apa lg perlu aku terima. X penah aku menerima layanan sedemikian, aku terima kerana aku syg  nilai pekenalan ini. Aku sngat penat, kecewa dan hampa. Setiap hari aku memikir, apa dosa aku... Aku sedih sngat dilayan sedemikian, tiada satu pun kebaikan aku dinilai. Setiap hari aku menunggu msg drnya walaupun aku tahu dia tgh online. Hampa nya hati aku. Aku dibalas sedemikian kejamnya dunia aku ni.

Aku bodoh @ ini takdir aku, x penah dihargai.