Saturday 13 July 2013

Jatuh... Lama x jatuh...

Kemarin sini cuti, x bnyak perkara aku buat selain tidoq. Dalam koi 3.30 aku p ambil mak di KMC, mak masih menjalani rawatan. Selesai semua tu aku p cari ayam golek, tp ayam golek tempat biasa aku dok beli x siap lagi.

Balik aku smbung baring2 dan telelap jap. Aku bangun dalam pukul 5.00, aku mandi dan besolat asar.  Kemarin keluarga abg aku pun ada, kami bebuka sekeluarga. Abah tempah nasi bryani Ikan dr restoran, nasi bryani tu smpai umah pun dh lewat dalam koi 7.00 lebh. Sampai saja aku ditugaskan utk mengedarnya, x banyak tmpat antaranya umah makcik aku dibelakang rumah dan jiran2 tak lupa juga umah dia, mak yg ingat pasal aku penah bgtau kalau mak order atau buat apa2 mak bungkus utk kwan faiz dia dok sorang kesian dia. Kemarin mmg aku nak antar tp dah mak mmg ingat kat dia mudah utk aku... Hahaha... Tp nasi tu pedas cikit...

Semalam aku x p tarawih pasal dh lama x jatuh, semalam aku tergolek kat tangga time lepas bebuka. Sakit pinggang aku, tp salah aku pasal naik tangga x tgk pijak hujung ank tngga... Hahah...
Time nak tidoq ada kawn aku call, pasal cenderahati pun nak gaduh, pelik la org ni. Aku p phuket kali ni mmg x bnyak aku beli pasal ada masalah yg timbul, jgn pasal pekara remeh nk putus kawan pulak. Ko p japan, indonesia dan bnyak tmpat lg aku x minta apa2 pun. X bg Cenderahati tu bukan tanda aku lupa ang, cuba tanya dulu sebab jgn main cakap ja.

Aku sedih jugak la, dah la ada kawn pun x ramai. Aku smlm lepas bebual aku ambik ubat tidoq dan tidoq. Sakit otak aku pikir mcm2 hal, aku rasa kali ni Ramadhan aku diuji mcm2, dan kali ni Ramadhan paling sunyi aku lalui. Aku xda kawan...