Friday 12 July 2013

Kena respect org lain...

Sikap aku walaupun sopan tp aku x penah respect org. Aku suka push org ikut kehendak dan cara aku, itu yg buat ramai kawan aku x selesa dgn cara aku. Aku baru tau dr seseorg yg mengenali aku. Aku perlu berubah dan menjadi lebih tolenrasi. Hal ini jugak menjadi aku dan dia rengang, sapa yg akn tahan dgn sikap aku yg ditaktor. Nampak sopan tp aku kejam, harap kalian yg penah mengenali aku maafkan lah aku. Aku x sedar perangai aku itu, insyallah aku akn mengubah menjadi lebih nutral.

Aku selalu bila ada wujud masalah aku akn terus bebincang, tp x semua masalah akn selesai dgn cara bebincang. Ada kala kita kena duduk bersendirian memikirkan hal yg belaku dan mencari punca apa yg belaku, time tu kenangan kita akn mempebetulkan keadaan. Kerana jika kita syg sesuatu rasa rindu akn mengubati masalh yg wujud. - ini salah satu yg member baik aku bgtau pada aku.

Aku perlu belajar banyak lagi cara nak bergaul dgn org.

Sapa yg akn syg aku jika aku x penah hormati hak mereka?...