Saturday 6 July 2013

Aku Fahami....

Bedenyut kencang jantungku ketika membaca blog Si A, tp aku x boleh menyalahkan dia. Hal hati dan perasaan mmg kita x dapat menjangka, seperti aku yg x menduga pekenalan selama 2bln lebih membuat aku seakan2 gila becinta. Aku kini cuma kawan kepada Si A, akn berdoa agar A dapat mengecapi kebahagian yg A pilih kerana A adalah insan yg aku cinta dan dia berhak bahagia. Aku kini dengan cara aku akn terus menunggu dan meraih kasih dr jauh, jodoh aku bkn utknya tp cinta aku tetap besamanya. Walaupun aku agak sedih, tetapi kebahagian A amat penting untk aku. Naluri aku dr pagi merasakan perjalanan aku yg bemula 2 hari lepas mmg x akan lama kerana hati aku merasa ada perubahan pada A, bila A langsung x membalas msg dr aku. Aku tau bukan mudah untuk A mengendalinya, A mungkin xmau lukakn hati aku tetapi hati A yg parah terluka siapa ada ambil perduli. Entery blog A memberi aku jawapan kepada rasa hati aku. Aku x akn mendesaknya, cukup lah aku masih ada pic2 nya cukup buat pelepas rindu dan meroyan aku hahaha....

Aku sumpah dah x salahkan A, setiap orang ada cintanya kerana ingat "CINTA TAK BOLEH DIPAKSA, TETAPI CINTA HADIR TANPA PAKSA".

Aku akn menanti cinta hati aku.... Tp pesanan A jngan bg org gunakan aku, aku bkn ATM..

Aku kena hormati haknya, jika dia baca blog ini harap msg mohon jwtan kosong td pagi anggap lah gurauan...

* dia seorang yg baik, tolong hargai dia. Dia lalui bnyak yg sukar, tolong mudahkn dia.