Wednesday 10 July 2013

Ramadhan Pertama...

Selesai dah Ramadhan Pertama, hari ni cuti. Selepas sahur aku x boleh nak tidoq kesan ubat yg dimakan, besok x ambil dah. Kuat ubat tu nak tidoq pun x leh, pukul 12 tghr br aku mengantok. Ari ni lepak kat umah ja, nak keluar xda yg nak teman. Baik dok umah ja la, besok nak tipon taylor tanya kain berapa meter nak kena ambil... Hihihi saiz sendiri pun xtau, lg satu org masih terima tempahan ka? Nasib aku la kalau org x terima ambil kain tu gulung badan. Aku ni suka melengahkn, tp bab tetentu aku gelojoh... Hmmmm.. Nasib la, kalau x baju tu malam raya baru siap mcm 2 thn lepas koi 10 lbh baru tauke antar baju aku mai...

Ari ni bebuka aku paling sederhana sekadar kurma, air suam, air sirap dan roti. Kat rumah aku, kami x ambil nasi bila bebuka tp mak akn buat roti tgk selera antara selera mak @ abah. Kalau selera mak ikut selera pakistan, dan abah pulak indian. Nasi time sahur... Tp sahur nasi tu kami tgk ja la hahah, aku suka minum milo dan cornflakes.

Malam ni tarawih selesai, nak tidoq dah.. Selamat Malam pada pembaca blog aku... Maafkan faiz ya...

RENUNGAN MALAM:


Bukan laut namanya, jika airnya tidak pernah berombak.. bukan cinta namanya, jika perasaan tidak pernah terluka.. bukan kekasih namanya, jika hatinya tidak pernah merindu dan cemburu.