Sunday 14 July 2013

Facebook aku pulak tetiba x boleh buka...

Apasal facebook x leh buka? Td petang ok ja. Sejak2 akhir ni fb jd peneman aku bila boring. Bagus juga ada fb, leh kenal ramai org dan mmber2 lama pun boleh chat semula. Tp mlm ni tetiba ada yg x tak kena, td pgi ok ja. Aku br tgk ramai gak yg add aku, tp rata2 baya adik aku ja. Aku pun tgk depa mcm adik, banyk yg bual tentang topik smbung stdy. Jadi konsultan pulak aku... Mmg best juga layan adik2 ni, teringat time stdy ramai junior tanya tips stdy dan urus organisasi... Urus organisasi dan syrikat x sama, bila organisasi ahli kita dtg untk enjoy tugasan yg diberi tp syarikat pulak staff dtg utk tanggungjawab dan gaji. Organisasi lebih ceria, pasal kita hanya buat apa yg dirancang mengikut kertas kerja tapi syrikat kita kena tau keadaan semasa ekonomi kena kaji lebih la.

Skrg aku dh dapat kawal diri aku, aku dh terima keadaan yg berlaku. Aku doa dia pun akn kuat, dan boleh terima aku sebagai kawan semula tnpa curiga keikhlasan aku.

Bg aku kawan x akan terpisah tp berkasih akn putus jika x sehaluan. Aku dah tutup sejarah lama dan skrg tgh muhasabah diri utk terima kenyataan.

Dlm kes ni aku kenal ramai org, ada yg aku cari dan ada yg cari aku. Dlm pencarian tersebut, masing2 ada sebab dan mengapa mereka bertindak. Yg cari aku, aku x salah kan ampa dan yg aku cari minta maaf banyak2 menyusahkan tapi sekurang2nya aku bertambah kawan. Dr sikit kepada yg lebh ramai.

Harap fb aku besok ok la, td dah call staff IT aku. Dia cakap mungkin fb yg ada problem, tp aku dh restart password. Ni la masalahnya aku ni belajar eng IT tp buta IT... Macam mana leh tamat pengajian.