Wednesday 10 July 2013

Terjaga aku dr lena...

Aku terjaga dr lena, jantung ku bedenyut laju. Aku rasa mcm x sedap hati, ada yg buruk akn berlakukah. Aku p check bilik abah dan mak takut2 ada yg x kena, aku msg dia tanya keadaannya, aku check bilik adik dan bibik aku. Mungkin cuma rasa hati aku.

Apa yg berlaku kepadanya, adakah aku telalu menekan. Aku jd mcm ni pasal aku takut aku akn kehilangan dia terus. Aku bertemunya, aku menyayangi dan mencintainya, adakah ini satu kesalahan dan apa yg aku lalui adakah satu hukuman. Hati ku gelisah.

Aku cuba positifkan diri aku mungkin dia sibuk stdy dan besiap utk exam, aku doakan dia semoga berjaya. Dia seorang yg becita2, aku akn sentiasa menyokong cita2nya. Jantung aku masih bedenyut laju, apasal aku benar2 rasa x sedap hati. Ya Allah tenangkan la hati ku, Kau maha mengetahui apa yg hambaMu tidak ketahui.

Aku nak smbung tidoq, harap2 dpt mimpikan dia. Hihihi


* besok 1st Ramadhan, aku nak mula baca Al-Quran...
* cuma pekongsian sahaja - abah hadiahkan 2 bulan gaji utk staff pengurusan dan 1 bulan gaji utk staff bukan pengurusan, ini la hadiah abh utk besday aku. Syok dapat bantu staff aku. Ampa keja dgn kuat lagi..