Friday 19 July 2013

Tiada yg hendak aku nyatakan...


Aku dah xtau nak menulis dan menyatakan apa dah.

Aku cuma melalui hari2 aku dgn pelbagai soalan.

Aku msg dan call phone tak dibalas langsung, katanya sibuk tp aku terima dgn hati terbuka. Mungkin dia perlu masa utk menyelesaikan semua yg berlaku.

Aku yakin dgn kata2nya yg aku masih kawannya, kerana aku dilayan dgn baik bila aku call pejbatnya dan berjumpa secara mengejut dirumahnya. Aku yakin dia ada sebab mengapa dia lakukan semua ini.

Aku salah, kerana mengenali dan mencintainya. Mungkin agak sukar baginya nak terima aku kerana aku mempunyai perasaan padanya. Aku dalam usaha keluarkan rasa itu, aku bersngguh asalkan aku mampu bekwan dgnnya. Bg aku dia lain dr yg lain penah aku kenali.

Selagi aku mampu bertahan aku akn terus menunggu hingga dia terima aku sebagai kawan yg benar2 ikhlas nak kenali dia.

Harap aku diterima dia sebagai salah seorang kawan dan sahabat baiknya.