Sunday 7 July 2013

Aku disini...

Aku seorang yg susah nak lepaskan sesuatu yg aku syg, aku disini setia menanti mu jika kau perlukan. Kau berhak memperolehi kebahagian, kau terlalu bernilai. Kau bukn pengemis cinta, cinta kau amat benilai biarkan aku yg mengemis cinta mu. Kau sempurna dimata ku, aku x nampak mana cacatnya kau. Aku sngguh menjadi hamba cinta mu asalkn aku perolehi cinta mu. Kau lain dari yg lain aku kenali, kau x pernah mengambil kesempatan atas kelemahan aku.

Dulu kita sering betemu, kita bebual, makan, ke gym dan lepak di port kita. Aku akn mendengar dan melihat gelagat kau melayan adik2 angkat kau. Boleh kata setiap hari kita besama, tp kini kita berubah, berubah sebab kenangan lampau, berubah sebab sikap aku dan berubah sebab yg tak dapat tahu. Aku skrg x tau cara nak rapatkan hubungan kita, pada blog ini tempat aku luahkan rasa hati aku. Awk saya x memaksa awk utk menerima saya, tp awk berhak memperolehi yg lebih baik. Jangan awk meyedihkan diri dengan kenangan lama, kini dia mungkin dah ada penganti. Kita yg ada perlu meneruskan cara dan perjalanan kita. Sy bekata bukn utk menghalang cinta awk tp sebagai org yg menyayangi awk, sy sedih melihat awk menunggu yg bukan milik awk skrg. Jika dia patah semula pada awk kesiankn lah penganti tersebut, dia akn jd mangsa keadaan. Hati aku meronta bila aku melihat kau terseksa sebegini, aku rasa kau tersiksa. Jadikan la aku hamba utk kau bahagia.

Kita menyanyangi bukan dr segi kebaikan sahaja, tp kita kena terima dr keseluruhannya. Bukan buang kita bila kita tak diperlukan.

Sebagai yg menyanyangi mu, aku sentiasa harap yg kau akn buat keputusan yg terbaik utk kau.