Tuesday 9 July 2013

Aku dapat @ tidak?

Hari ini mcam biasa aku bekerja, pagi masuk ofice dan selesai aku g melawat pelanggan. Ni aku br lepas makan tghari sambil menunggu pembekal dtg nak jumpa aku. Dlm fikiran aku masih bermain rasa rindu dan terfikirkn dia.

Adakah aku masih boleh mendekatinya atau aku hanya mampu mengingati kenangan kami bersama?

Soalan yg aku xdapat nak jawapan, kerana aku tak perolehi jawapannya.

Kawan2 rapat kata aku perlu lupakannya, apasal aku perlu lupakannya. Dia cinta hati ku, dia bukan brngan yg boleh aku buang tp dia disimpan dlm hati ku.

Kata mereka dia dah xmau ang, mana depa tau? Aku yg terlibat dan mengenali dia, jika dia x mau aku mesti dia halau aku dan bagitau aku. Kami bila berjumpa kami senyum, kami gelak dan kami berbual. Kini aku cuma boleh betanggapan dia dalam keadaan keliru, keliru antara masa kini dan kenangan lampau. Kenangan lampaunya besama seorg yg dia benar2 syg, 7 thn bkn tempoh yg singkat. Macam mana dia nk lupakan kenangan lama dia dlm tempoh yg singkat. Kenangan aku 2 bln pun dah buat aku separuh gila.

Aku cuma harap dia dpt befikir secara tenang, jgn ikut rasa hati yg memikirkn kenangan lama. Jngan meyiksa diri, awk berhak memperolehi kebahagian. X semestinya besama saya tp besama yg menyanyangi awk. Sy sedih bila tgk awk memendam rasa, hati sy x tenang tgk awk tetekan. Maafkn rasa jika sy salah menilai, sy menilai dr apa yg sy lihat, baca dn rasa.

Sy syg awk, jika awk nak sy lakukn apa pun bgtau la sy mampu sy laksanankan.